Nationale Diner Cadeaukaart Veelgestelde Vragen

Hier vindt u een overzicht van de meest gestelde vragen. Indien uw vraag er niet bij staat, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

 

> Ik wil meer weten over Nationale Diner Cadeaukaart

  

Wat is Nationale Diner Cadeaukaart precies?

»  Nationale Diner Cadeaukaart is dé cadeaukaart voor restaurants. Door de hoogwaardige aangesloten restaurants geeft u echt een belevenis cadeau. De kaarthouder kan met de Nationale Diner Cadeaukaart een lunch en/of diner betalen.

 

Waar kan ik Nationale Diner Cadeaukaart kopen?

»  U kunt Nationale Diner Cadeaukaart bestellen via deze website. Nationale Diner Cadeaukaart is niet in de winkel verkrijgbaar.

 

In welke waarden is Nationale Diner Cadeaukaart verkrijgbaar?

»  U kunt ieder willekeurig bedrag kiezen vanaf minimaal € 5,00 tot maximaal € 150,00. Op Nationale Diner Cadeaukaart is geen BTW van toepassing.

 

Welke producten kan ik met Nationale Diner Cadeaukaart kopen?

»  U kunt bij elk aangesloten restaurant terecht met uw Nationale Diner Cadeaukaart. U kunt met uw Nationale Diner Cadeaukaart betalen voor een lunch of een diner. Zie het overzicht op de website voor o.a. de openingstijden.

 

Hoe lang is Nationale Diner Cadeaukaart geldig?

»  Nationale Diner Cadeaukaart heeft een geldigheid van 1 jaar na uitgifte, tenzij anders vermeld. De geldigheid van uw Nationale Diner Cadeaukaart kunt u bekijken m.b.v. de saldochecker.

 

> Ik heb een vraag over het geven van Nationale Diner Cadeaukaart

 

Hoe kan ik Nationale Diner Cadeaukaart cadeau geven?

»  Nationale Diner Cadeaukaart geeft u eenvoudig door te bestellen op deze website. Nationale Diner Cadeaukaart kunt u opwaarderen in ieder willekeurig bedrag vanaf € 5,- tot maximaal € 150,-. U of de ontvanger ontvangt de Nationale Diner Cadeaukaart altijd in een mooie geschenkverpakking waarbij ruimte is voor een persoonlijke boodschap.

 

Hoe kan ik Nationale Diner Cadeaukaart betalen?

» U betaalt uw Nationale Diner Cadeaukaart met iDeal. Zo internet bankiert u eenvoudig, betrouwbaar en snel via uw eigen bank. Zakelijke bestellingen kunnen ook per factuur worden voldaan.

 

Wat is de levertijd van een Nationale Diner Cadeaukaart?

»  Uw bestelling wordt geleverd nadat de betaling is voldaan. Wanneer uw bestelling vóór 17.00 uur is besteld en betaald, dan wordt deze de volgende dag via PostNL bezorgd!

 

Kan ik Nationale Diner Cadeaukaart ook per e-mail ontvangen?
»  Nee, op dit moment hebben wij nog geen digitale versie van Nationale Diner Cadeaukaart die u per e-mail kunt ontvangen. Zodra wij deze dienst gaan aanbieden zullen wij dit duidelijk kenbaar maken.

 

Hoe wordt Nationale Diner Cadeaukaart verzonden?

»  Uw bestelde Nationale Diner Cadeaukaart wordt via PostNL verstuurd.

 

Wat zijn de verzendkosten?

» Wanneer u een Nationale Diner Cadeaukaart bestelt, betaalt u € 1,95 verzend- en administratiekosten. Vanaf vier kaarten en/of 300,- euro aan waarde betaalt u € 8,05 verzendkosten en wordt de bestelling per aangetekende post verzonden.

 

Moet ik betalen voor de verpakking?

» Nee, de Nationale Diner Cadeaukaart wordt altijd gratis in een cadeau envelop aangeleverd. Alleen voor 'niet-standaard' verpakkingen kan een kleine toeslag gevraagd worden. Dit wordt dan duidelijk vermeld bij het bestellen.

 

Ik probeer een Nationale Diner Cadeaukaart te bestellen, maar er gaat iets niet goed. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een email naar info@nationaledinercadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

 
Ik heb een Nationale Diner Cadeaukaart besteld en betaald, maar ik heb deze niet ontvangen. Wat nu?

»  Neem contact op met onze klantenservice via ons contactformulier of stuur een mail naar info@nationaledinercadeaukaart.nl. Wij nemen uiterlijk binnen 3 werkdagen contact met u op!

  

> Ik heb een vraag over het inwisselen van Nationale Diner Cadeaukaart

 

Hoe kan ik het saldo van mijn Nationale Diner Cadeaukaart opvragen?

» Vul uw kaartnummer in bij de saldochecker op de homepage van deze website om het saldo en de geldigheid van uw Nationale Diner Cadeaukaart op te vragen. Het kaartnummer van uw Nationale Diner Cadeaukaart vindt u op de achterzijde van de kaart.

 

Hoe kan ik een Nationale Diner Cadeaukaart  inwisselen?

»  Ga naar één van de aangesloten restaurants bij u in de buurt. Een aangesloten restaurant accepteert uw Nationale Diner Cadeaukaart via de pinterminal of de webkassa. Afhankelijk van het totaalbedrag is de waarde van uw Nationale Diner Cadeaukaart toereikend of niet toereikend. Een eventueel restantbedrag betaalt u middels pin of cash eenvoudig bij. U kunt met uw Diner Cadeaukaart betalen voor een lunch of een diner.

 

Kan ik meerdere Nationale Diner Cadeaukaarten tegelijk inwisselen?

»  Jazeker! Alle aangesloten restaurants accepteren meerdere Nationale Diner Cadeaukaarten tegelijkertijd.

 

Moet ik Nationale Diner Cadeaukaart in één keer besteden?

»  Nee, dat hoeft niet. U kunt de Nationale Diner Cadeaukaart in meerdere delen besteden gedurende de geldigheidstermijn van 1 jaar na uitgifte.

  

Kan ik mijn Nationale Diner Cadeaukaart voor contant geld inwisselen?

»  Nee, Nationale Diner Cadeaukaart kan uitsluitend worden ingewisseld voor een lunch of diner bij een aangesloten restaurant naar keuze.

 

Zijn alle prijzen inclusief BTW?

»  Cadeaukaarten of cadeaubonnen zijn vrijgesteld van BTW. De prijzen die vermeld staan zijn dus inclusief BTW.

 

Hoe snel worden bestelde producten geleverd?

» In uw bevestingsmail die u ontvangt na het bestellen vindt u de levertijd van uw bestelling. Indien u Nationale Diner Cadeaukaart op werkdagen vóór 17.00 bestelt en betaalt wordt deze de volgende dag bezorgd door PostNL.

 

Ik heb een vraag met betrekking tot mijn bestelling. 

»  Stuur dan een e-mail naar info@nationaledinercadeaukaart.nl.

 

Wat zijn de betaalmogelijkheden?

» U kunt middels iDeal betalen. Wanneer u een bestelling doet vanuit een bedrijf kunt u met een factuur betalen. Ook wanneer u via factuur bestelt, wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd. 

 

> Ik heb een probleem met het inwisselen van Nationale Diner Cadeaukaart

 

Wat moet ik doen als Nationale Diner Cadeaukaart niet werkt in het restaurant?

»  Wanneer uw kaart beschadigd of gedemagnetiseerd is, kunt u eenafbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen ( info@nationaledinercadeaukaart.nl ), samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

 

Een restaurant wilde mijn Nationale Diner Cadeaukaart niet innemen terwijl hij wel staat vermeld als aangesloten restaurant. Hoe kan dit?

»  Het is mogelijk dat een enkel lid (van een winkelketen) besloten heeft om Nationale Diner Cadeaukaart  niet meer in te nemen, zonder dit aan ons door te geven. Mocht u een restaurant tegenkomen waar dit het geval is dan horen wij dit graag, zodat wij contact op kunnen nemen met het restaurant om duidelijkheid te verschaffen. Laat ons dit dan weten via het contactformulier.

 

Mijn Nationale Diner Cadeaukaart is ernstig beschadigd. Wat moet ik doen?

» Wanneer uw kaart beschadigd is, kunt u eenafbeelding van de achterkant van de kaart naar ons mailen ( info@nationaledinercadeaukaart.nl ), samen met uw adresgegevens. Wij lezen de kaart dan uit en sturen u een nieuw exemplaar.

 

> Zakelijke bestellingen

 

Hoe bestel ik Nationale Diner Cadeaukaarten voor mijn bedrijf?

»  Voor meer informatie over Nationale Diner Cadeaukaart  als zakelijk cadeau of zakelijke bestellingen kun u contact op nemen met Nationale Diner Cadeaukaart  via info@nationaledinercadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 752 7320. Indien de bestelling meer dan €300 bedraagt zal deze aangetekend worden verzonden à €8,05.

 

Wat zijn de mogelijkheden tot het personaliseren van Nationale Diner Cadeaukaart als zakelijke klant?

»  Er zijn een tal van mogelijkheden voor het op eigen wijze invullen van Nationale Diner Cadeaukaart. Kijk hiervoor onder het tabblad 'zakelijk'  op deze site of neem voor maatwerk oplossingen contact op met Nationale Diner Cadeaukaart  via info@nationaledinercadeaukaart.nl. Of bel naar 020 - 261 0964.

 

> Overige vragen

 

Ik ben per ongeluk mijn Nationale Diner Cadeaukaart kwijtgeraakt. Wat nu?

»  Het is uw eigen verantwoordelijkheid om uw Nationale Diner Cadeaukaart goed en veilig te bewaren, er kan geen aanspraak worden gemaakt op compensatie bij verlies van de pas.

 

> Ik heb een klacht of opmerking

 

Waar kan ik met mijn klacht of opmerking terecht?

»  Neem in dit geval contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw klacht binnen 3 werkdagen in behandeling nemen en u hierover een terugkoppeling geven.

 

 

Is uw vraag nog niet beantwoord? Neem contact met ons op via het contactformulier. Wij zullen uw vraag binnen 3 werkdagen in behandeling nemen.